wtorek, 3 lipca 2012

Frittata



Skład (dla 2 osób)
4 jajka
Pomidor lub kilka koktajlowych
Szczypiorek
 2 Plastry szynki
2 Plastry sera
Cebulka
Sól, pieprz, chili
Łyżka bułki tartej
przygotowujemy wszystkie składniki
jajka rozbijamy z solą, pieprzem, szczyptą chili, ja dodałam także zioła prowansalskie. dodajemy bułkę


cebulkę, szynkę i pomidory podsmażamy, na koniec dodajemy ser , koper i szczypior


 
całość zalewamy masą jajeczną
smażymy obustronnie, na koniec posypujemy koprem, najlepiej smakuje z grzanką



Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Mój Ukochany zrobił mi jajecznicę na śniadanie ostatnio tydzień temu, nie wiem czy zrobił to z premedytacją, ale stwierdziłam, że więcej mu na to nie pozwolę! ;p Więc ciesz się, że M. wie co robi w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno zrobił to z miłości. M. wie napewno ale ja też już sobie radzę. pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń