poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Schab z marchewką

Większości z Was niedzielny obiad będzie kojarzył się z rosołkiem i pieczonym kurczakiem. Mi niedziela kojarzy się ze schabem z marchewką. To chyba moje ulubione domowe danie. Przepis wzięłam od mamy. Prawda jest taka, że jej wychodzi najlepszy jednak... Nie jest to trudne, więc warto spróbować.


Potrzebujesz:
-Marchewka
-Schab bez kości
-sól
-pieprz
-czosnek granulowany
-olej

Mięso należy pokroić w plastry i delikatnie rozbić. Następnie przyprawiamy je solą, pieprzem i granulowanym czosnkiem. Tak przygotowane kotleciki obsmażamy na patelni. Gdy zaczną się rumienić dodajemy marchewkę. Gdy warzywa zmiękną dusimy całość na wolnym ogniu. Ilość dodanej marchewki zależy od Ciebie. Ja lubię jej dużo. Pamiętaj tylko, że im jej więcej tym mięso będzie słodsze. Tak przygotowany schab możesz zjeść z dowolnymi dodatkami: ziemniakami, kaszą, sałatą. Wybór należy do Ciebie. Ja lubię jeść go z kuskusem.



Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz