niedziela, 28 lipca 2013

Kocioł smakuje- Lublin #1





Odwiedziliśmy restaurację SARMATA znajdującą się bodajże na ulicy Grodzkiej, centralnie na przeciwko Placu po Farze. Klimat? Zdecydowanie na plus. Obsługa? Bardzo miła. Jak ceny? Przyzwoite. A jedzenie? Również. Zamówiony przez nas Kurczak staropolski w delikatnej panierce (17zł) był smaczny. Porcja również odpowiednia. Ale... no znalazłam jakieś ale. Chodzi o smak.
 Jedzenie owszem jest smaczne, dobrze doprawione... tylko nie wywołało to we mnie zachwytu. Jak na kogoś kto kocha jedzenie, noo nic mi nie urwało. Może dlatego, że szukałam sama nie wiem czego, a znalazłam typowy domowy smak. Dla osób szukających pewnego jedzenia, o smaku jak u mamy- polecam. Dla tych szukających wrażeń- szukamy dalej.


Link: http://www.sarmata.lublin.pl/kontakt.html 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz